16 Mac 2011

Al-kisah...Demi kereta, rela buat tatto di anu!

Demi mendapatkan sesuatu yang diinginkan memang terkadang orang boleh buat sesuatu yang gila. Seperti yang dilakukan seorang lelaki Jerman yang sanggup membuat tatto di alat kelaminnya demi mendapatkan sebuah kereta. Hal ini terjadi ketika sebuah stesen radio mengadakan sebuah pertandingan unik di mana stesen tersebut mengajak pendengarnya untuk melakukan aksi gila.

Aksi yang paling gila akan memenangi sebuah Mini Cooper berharga 20 ribu Pounsterling. Ketika pertama kali mendengar pengumuman tersebut, Andres Muller terfikir sebuah idea gila dan mengajukan idea gila tersebut ke stesen berkenaan, dan diapun memenanginya. Idea yang difikirkan oleh Andreas adalah dengan membuat tatto berupa tulisan 'MINI' pada alat kelaminnya.

Membuat tatto itu menurut Andreas memang menyakitkan. Tapi rasa sakit tersebut hilang selepas dia diumumkan berhasil memenangi kereta impiannya. "Begitu saja saya duduk di dalam kereta, rasa sakit itu akan hilang dan saya baik-baik sahaja", kata lelaki yang berusia 39 tahun tersebut. "Ada banyak aksi gila yang diajukan oleh pendengar, tapi Andreas menang", kata salah seorang penyelenggara pertandingan tersebut.



Tiada ulasan: