09 Januari 2011

Al-kisah...adakah Angelina anak luar nikah WATIE ELITE?

Artis Malaysia gosip artis | 9 January, 2011


Agak terkejut bila kami menonton Melodi tadi apabila ada seorang budak perempuan, yang dikenali sebagai Angelina mengaku yang dia adalah anak luar nikah kepada seorang artis wanita.. Angelina yang kini berumur 15 tahun juga sanggup melakukan ujian Dna bagi memastikan yang artis tersebut sememangnya ibu kandung dia..

Menurut Angelina, beliau hanya dijaga beberapa hari sahaja oleh ibu kandungnya selepas dilahirkan dan kemudianya dia diserahkan kepada ibu angkatnya, Angelina dilahirkan pada 23.11.1996 tetapi disebabkan kelewatan ibu angkatnya membuat surat beranak, Tarikh lahir Angelina telah menjadi 21.02.1997.. Angelina hanya mengetahui perkara sebenar mengenai ibu kandungnya adalah seorang artis popular pada 6.08.2010.. Dan baru sekarang Angelina muncul di melodi kerana ibu kandungnya seakan-akan tidak menghiraukan kewujudanya..

MyGosip masih lagi tidak tahu siapakah artis yang dikatakan ibu kandung kepada Angelina ni.. Tapi ada gosip-gosip panas mengatakan yang artis tu adalah Watie.. Gosip panas ini muncul apabila gambar yang dikaburkan oleh melodi seiras-iras muka Watie… Malah apa yang menguatkan gosip ni, apabila gambar teman lelaki terbaru artis tersebut turut ditayangkan.. dan semestinya wajah yang dikaburkan tu seiras-iras dengan gaya joey.. Ditambah lagi dengan credit kepada wartawan apabila melodi tamat ada menunjukan title “Anak Watie”..

Tetapi kita jangan lah cepat melatah dengan menunding jari terus kepada watie.. Mungkin juga Angelina hanya membuat-buat cerita.. Tiada siapa yang tahu kan.. Jadi sama-sama la kita tunggu kenyataan daripada watie sendiri sebelum kita membuat kesimpulan… Apa-apa pun jom kita layan gambar yang dikatakan seiras-iras dengan watie dan teman lelaki barunya ni..

gambar seiras watie elite dalam melodi kes anak luar nikah angelina

gambar teman lelaki watie zoey dalam melodi kes anak luar nikah angelina

gambar credit melodi menunjukan title anak watie

sms yang dihantar kepada angelina

sms yang dihantar kepada angelina

Tiada ulasan: